Login
Gebruikersnaam
Wachtwoord

Nog geen inlogcode?

Vraag deze aan door een mail te sturen naar info@hamifleurs.nl

Visie & Missie

 

Visie
Hamifleurs is een bedrijf waarin mensen centraal staan. Dit vertaalt zich enerzijds in het bieden van een hoge mate van kwaliteit en service richting onze klanten. Dit is dé drijfveer voor alle medewerkers van Hamifleurs, die zich daar iedere dag 100% voor inzetten. Anderzijds is er binnen Hamifleurs ook veel aandacht voor de ontwikkeling, het welzijn en de bekwaamheid van de eigen medewerkers. Dat bevordert de motivatie van de medewerkers, maar daarmee dus ook weer de kwaliteit van onze dienstverlening! Zo wordt ons onderscheidend vermogen in hoge mate bepaald door drie factoren: de eigen gemotiveerde medewerkers, een breed assortiment én de constante innovatieve oplossingen richting onze klanten.
 
Missie
Wij willen de beste Nederlandse leverancier van snijbloemen zijn voor de importerende groothandel in Europa, door een continue hoge kwaliteit en betrouwbaarheid en een menselijke benadering van zowel klant als werknemer.
 
Kernwaarden
In onze organisatie en werkwijze staan de volgende kernwaarden centraal:
  • Betrouwbaar - Wij komen afspraken na en gaan integer om met de informatie die door de klant wordt gegeven.
  •  Personal Touch - Wij hebben een persoonlijk karakter, maar houden wel van duidelijkheid en openheid.
  •  Klantgericht - We streven naar langdurige relaties met onze klanten en leveranciers.
Merkwaarden
In onze organisatie en werkwijze staan de volgende merkwaarden centraal:
  • Creativiteit - Wij combineren creativiteit met bewezen technieken en zorgen daardoor voor innovatieve oplossingen. Daarin zijn we een inspirator voor onze klanten en leveranciers.
  • Klantgerichtheid - We streven naar langdurige relaties met onze klanten en leveranciers.
  • Leveringszekerheid - Wij staan altijd voor u klaar en wij leveren ook altijd.
  • Professionaliteit - We beschikken over de juiste kennis en vaardigheden.
Visie & Missie

Specials

Nieuws

> Bekijk alle berichten