Gebruikersnaam
Wachtwoord

Nog geen inlogcode?

Vraag deze aan door een mail te sturen naar info@hamifleurs.nl

Persbericht - Divine Flowers

7-03-2017

Honselersdijk, 6 maart 2017

Anjerkwekerij Martin Zwinkels en Anjerkwekerij Nieuwland bundelen hun krachten onder de naam Divine Flowers
Per  6 april 2017 zullen Anjerkwekerij Martin Zwinkels en Anjerkwekerij Nieuwland hun krachten bundelen onder de naam Divine Flowers. Focus voor deze samenwerking  is gezamenlijke verkoop, zowel via de veiling op de klok als in de daghandel.

Dianthus is de Latijnse naam voor anjer. De naam Dianthus komt voort uit de woorden Dios, wat god betekent en Anthos, wat bloem betekent. Godsbloem dus. Vertaald in het Engels wordt dat Divine Flowers. De naam is geselecteerd uit ongeveer tweehonderd inzendingen op een prijsvraag die was  uitgeschreven via Facebook. De winnaar heeft een etentje voor twee personen gewonnen.

Afscheid nemen van een naam, die al jaren bestaat in de markt, doe je niet zomaar. Anjerkwekerij Martin Zwinkels bestaat al meer dan 50 jaar. Anjerkwekerij Nieuwland ongeveer 15 jaar. “Mijn vader was naamgever van het bedrijf”, aldus Martin Zwinkels jr. “Ik vind het leuk dat ik onder zijn naam verder kon gaan. Maar het is nu tijd voor een nieuwe fase”.

“Op deze wijze geven we duidelijk aan dat we de afzet op een nieuwe manier willen aanpakken. We telen nieuwe en opvallende producten en zijn samen het beste adres voor een breed assortiment Hollandse anjers”: Aldus Arnoud Vooijs de verkoper van Divine Flowers.

Op donderdag 6 april is er een Open Dag voor klanten van Divine Flowers, daarna gaat de samenwerking onder de nieuwe naam officieel van start.

Over Divine Flowers
Divine Flowers is een samenwerking tussen Anjerkwekerij Martin Zwinkels en Anjerkwekerij Nieuwland. Samen telen zij een breed assortiment van ruim 50 soorten tros- en standaardanjers op ruim 4 ha. Door zich met hun afzet te richten op de betere bloemist, die beleverd wordt via de klok en de daghandel, kunnen zij zich onderscheiden van de importstromen.  Verse producten, goede kwaliteit, direct te gebruiken en snel leverbaar.

Voor meer info
Arnoud Vooijs, tel: +31642537460
Info@martinzwinkels.nl
www.divineflowers.nl