Nog geen inlogcode?

Vraag deze aan door een mail te sturen naar info@hamifleurs.nl

Verhaal van klant centraal in nieuwe branding Hamifleurs

Verhaal van klant centraal in nieuwe branding Hamifleurs

7-11-2018

De wereld om ons heen verandert snel, zeker als we het over de digitale wereld hebben. Hamifleurs, één van Nederlands grootste exporteurs van snijbloemen, gaat volop mee in deze veranderingen. Bloemen maken belangrijke momenten in onze levens extra bijzonder. Wij leveren emotie! Dit is de basis geweest voor de ontwikkeling van onze nieuwe huisstijl.

Your story
Edwin Beekman, algemeen directeur van Hamifleurs legt uit: “Wij leveren echt een mooi product. Iedere bloem die wij leveren, gaat dagelijks haar eigen weg en laat een mooie herinnering achter. Hamifleurs doet er alles aan om dat bijzondere moment nóg mooier te maken. Met veel persoonlijke aandacht begeleiden we onze bloemen op weg naar hun succesverhaal en dat stralen wij nu ook uit.” 

Our flowers
Hierbij streven wij naar 100% tevreden klanten. De merkwaarden die hierbij centraal staan zijn We care, we deliver en we solve. “We care staat voor de persoonlijke aandacht die wij iedereen in de keten blijven geven. We deliver staat voor de daadkracht waarmee we onze verse snijbloemen op tijd afleveren aan onze klanten. De kwaliteit en betrouwbaarheid van onze dienstverlening zijn voor ons belangrijke pijlers.  We solve gaat over onze oplossingsgerichtheid, we denken graag met onze klanten mee,” aldus Edwin.

Lees meer over onze story

Introductie
Tijdens het Hamifleurs Friends Event is de nieuwe huisstijl gepresenteerd aan de klanten en kwekers die aanwezig waren. Vanaf 8 november zijn het nieuwe logo en de uitstraling ‘live’ gegaan. Hiermee is Hamifleurs klaar voor de toekomst!

Lees meer over het Hamifleurs Friends Event

Corporate movie
Ben jij benieuwd hoe we tot deze nieuwe uitstraling gekomen zijn? En wil je een kijkje krijgen in onze mooie organisatie? Bekijk dan onze corporate movie

   

« Terug naar het overzicht